Główne obowiązki:
• koordynacja i zarządzanie pełną realizacją wskazanych projektów
• tworzenie i kontrola harmonogramów
• briefowanie i debriefowanie Klienta
• tworzenie specyfikacji projektowych,
• przekazywanie projektów do wykonawstwa do działów produkcyjnych (strategia, kreacja, studio, social media, architektura informacji, dział programistyczny)
• odbieranie i przekazywanie poszczególnych faz projektu Klientowi
• testowanie projektów
• budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych ze wskazanymi Klientami
• planowanie i realizacja budżetów na wskazanych kontach Klientach.
• prezentacje handlowe przed Klientami.
Nasze oczekiwania:
• Umiejętność prowadzenia projektów krótko i średnioterminowych
• Rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej i interdyscyplinarnej (np. z obszaru Traffic, Technology, Kreacji)
• Umiejętność prowadzenia budżetów i harmonogramów kompleksowych projektów
• Samodzielność realizacji projektów
• Podstawowe umiejętności budowania efektywności realizowanych projektów
• Znajomość procesu produkcji serwisów www
• Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
Oferujemy:
• pracę w najczęściej nagradzanej w 2012-2013-2014 agencji interaktywnej w Polsce!
• udział w realizacji globalnych i lokalnych projektów z zakresu digital marketingu dla dużych międzynarodowych Klientów,
• bieżący dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań na rynku komunikacji zintegrowanej,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• realną wymianę doświadczeń ze specjalistami z całego świata,
• samodzielność projektową i twórczą zależną od umiejętności,
• przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym ambitnym zespole,
• możliwość rozwoju i szkoleń w ramach struktury firmy,
• pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, będącej częścią globalnej struktury organizacyjnej,
• pakiet prywatnej opieki medycznej